torsdag

Till ny adress!

Nu har mina pysslade alster flyttat till en ny adress!


Här finns min nya webbutik Fias Pärlat och Pysslat (länken öppnas i nytt fönster).
Självklart finns där änglar, men även annat smått och gott.

Det enda som förändras nu är att du kan handla som i vilken webbutik och se din varukorg samt välja att betala antingen med ditt kort (säkert via Paypal) eller välja alternativet Privat betalning, där vi löser betalningen på annat sätt genom kontakt på mail.

Min webbutik drivs genom Epla.se, där massor med hantverkare samlas på en och samma handelsplats. Du kan välja att antingen handla från bara min butik, eller blanda och handla från flera hantverkare. Allt hamnar i din varukorg! Enkelt eller hur?

Jag hoppas att få se dig där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar